22 Kasım 2007 Perşembe

Padişah Olsam

Bugün Türkiye'de padişah olsam,
Medyanınn ağzına tıpa verirdim
Fazla değil fazla üç dört gün kalsam,
Çoğunu gaz yapar tüpe verirdim.

Önce solcu liderlerden başlardım.
Deniz'le Murat'ı fena haşlardım.
Hırlşatıkça peşlerinden taşlardım.
Yetiştikçe bir ton sopa verirdim.

Ecevit'e kimler ne derse desin,
Bırakırdım Hikmet Çetin'i yesin,
Erdalla ilgili kararım kesin;
Tipsizlikten adli tıpa verirdim.

Biri hariç biri sadece biri
Satardım sağdaki tüm liderleri
Hele hele yeni türeyenleri
Parasız samana sapa verirdim.

Mesut kibirlidir kendini över
Bir lafı ağzında üç saat gever
Necmettin Bey temel atmayı sever
Ona kazma kürek çapa verirdim.

Aygır zaten bıktırmıştı canımdan
Bir de kısrak tepti zayıf yanımdan
İktidarı alır Tansu Hanımdan
Bir başörtü iki küpe verirdim

O gitti miyadı dolmak üzere
Nerde ise yolda kalmak üzere
Kıratı kocaldı ölmek üzere
Süleyman'a genç bir sıpa verirdim

Ta seksenden kalma kinim yüzünden
Yaktığı binlerce canım yüzünden
Orda bir kahpe var onun yüzünden
Bütün Marmaris'i topa verirdim

Meclisi toplardım emir buyurup
Vekillere suçlarını duyurup
İçlerinden dürüstleri ayırıp
Geri kalanını çöpe verirdim

Ayıklardım pireleri bitleri
Katiyyen vermezdim bu şehitleri
Bu vatan bölünsün diyen itleri
Sorgusuz sualsiz ipe verirdim

Arif bu milletin huyu huy değil
Alkışı var rey yok olur şey değil
Ben olsam Türkeş'e sade rey değil
Hem madalya hem de kupa verirdim...

Hiç yorum yok: