23 Kasım 2007 Cuma

Kahve Molası

Geçen gün kahvede üç beş dost gördüm,
Selam verdim bana buyur dediler.
Haliyle oturdum hal hatır sordum,
Yanıyoruz cayır cayır dediler.

Dedim hayırdır ne oldu size,
Dediler hoşgeldin sohbetimize,
Memleket ne zaman çıkacak düze,
Yoksa hepmi önü bayır dediler.

Konuşulan konu siyaset baktım,
Bende siyasetten usandım bıktım,
Çayı yudumladım tam kalkacaktım,
Gidersen kavga büyür dediler.

Dedim oturursam benden ter çıkar
Dediler kalkarsan burda hır çıkar
Senin sesin bizden daha gür çıkar
Dinle derdimizi duyur dediler

Tamam gardaş dedim anlatın hele ,
Asgari ücreti aldılar ele,
Bu maaşla beş kişilik aile,
Nasıl doyacak doyur dediler.

Dedimki hükümet birisi kurdu,
Üçü hükümeti yerlere vurdu,
Vallahi it yese it kudururdu,
Hükümetten sıtkı sıyır dediler.

Dedimki müslüman dediler gördük,
Bizde öyle diye zaten oy verdik,
Eskiden kitlere arpalık derdik,
Bunlar için her yer çayır dediler.

Dinledikçe anlatmaya doydular,
Ne Kıbrıs'ı ne Kerkük'ü koydular,
Bütün partilere sövüp saydılar,
İyisi var ise ayır dediler.

Dedimki MHP dediler bakın,
Arif bey üstüne alınma sakın,
O MHP bize bizden de yakın, s

Hiç yorum yok: